Пытанні і адказы - эфірная ZALA | ZALA

Пытанні і адказы - эфірная ZALA

26.03.2019
Printer-friendly version







ЯК ВЫЗНАЧЫЦЬ ТЭХНІЧНУЮ МАГЧЫМАСЦЬ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ ПАСЛУГІ?
 
1. Як вызначыць, ці будзе ў мяне магчымасць прыёму агульнадаступнага пакета праграм (Беларусь-1, Беларусь-2, Беларусь-3, НТБ-Беларусь, РТР-Беларусь, АНТ, СТБ, МІР, Беларусь-5)?
У першую чаргу патрэбна вызначыць, ці трапляе ваш дом (кватэра) у зону пакрыцця лічбавага перадатчыка. Калі ў вас ёсць доступ у сетку Інтэрнэт, то гэта можна зрабіць самастойна, перайшоўшы па спасылках:
- карта пакрыцця – дадзеная спасылка пакажа, ці трапляе ваш дом (кватэра) у зону пакрыцця лічбавага перадатчыка, які трансліруе праграмы Беларусь-1, Беларусь-2, Беларусь-3, НТБ-Беларусь, РТР-Беларусь, АНТ, СТБ, МІР;
- карта ахвата  – дадзеная спасылка пакажа, ці трапляе ваш дом (кватэра) у зону пакрыцця лічбавага перадатчыка, які трансліруе праграму Беларусь-5.
У выпадку, калі вы не ўпэўнены ў тым, што зможаце самастойна арганізаваць прыём праграм, Аператар гатовы прапанаваць вам паслугі па праглядзе эфірнага камерцыйнага тэлебачання. Для гэтага неабходна звярнуцца ў службу продажаў па вашым месцы жыхарства. У тым выпадку, калі зона пакрыцця ёсць, то з вамі заключаць дагавор і прызначаць дату выезду інжынера, які вызначыць наяўнасць тэхнічнай магчымасці і правядзе падключэнне абсталявання.
 
2. Як вызначыць, ці магу я скарыстацца паслугамі камерцыйнага эфірнага тэлебачання?
Спачатку трэба вызначыць, ці трапляе ваш дом (кватэра) у зону пакрыцця лічбавага перадатчыка. Калі ў вас ёсць доступ у сетку Інтэрнэт, то гэта можна зрабіць самастойна, перайшоўшы па спасылцы "карта ахвата" або звярнуўшыся ў любую службу продажаў РУП «Белтэлекам». У выпадку, калі зона пакрыцця ёсць, то з вамі заключаць дагавор і прызначаць дату выезду інжынера, які вызначыць наяўнасць тэхнічнай магчымасці і правядзе падключэнне абсталявання.
 
3. Чаму ў мяне трансліруецца тэлеканал «Беларусь-5» ў закрытым фармаце?
Калі Вы ажыццяўляеце прыём тэлеканала «Беларусь-5» у закадзіраваным фармаце, гэта азначае, што Ваша прыстаўка настроена на прыём 29-га ТВК, які належыць СТАА «Космас-ТБ». Для прыёму тэлеканала «Беларусь-5» Вам неабходна настроіць прыстаўку на 32-і ТВК, дзе тэлеканал «Беларусь-5» трансліруецца ў адкрытым фармаце ў стандарце DVB-T2.
 
4. Як ажыццявіць прыём сігналу тэлеканала «Беларусь-5»?
Тэлеканал «Беларусь-5» трансліруецца ў адкрытым фармаце ў саставе базавага пакета праграм эфірнага камерцыйнага ТБ у стандарце DVB-T2.
У першую чаргу трэба вызначыць, ці трапляе ваш дом (кватэра) у зону пакрыцця лічбавага перадатчыка. Калі ў вас ёсць доступ у сетку Інтэрнэт, то гэта можна зрабіць самастойна, перайшоўшы па спасылцы "карта ахвата".
Для прыёму вам неабходна мець прыстаўку, якая падтрымлівае стандарт DVB-T2, або тэлевізар з падтрымкай стандарту DVB-T2.
 
5. Як падключыць эфірнае камерцыйнае тэлебачанне?
Вы можаце падаць заяўку праз Праграму «Мой Белтэлекам», па тэлефоне сэрвіснага цэнтра або на сайце zala.by. Аператор высветліць, ці трапляеце вы ў зону пакрыцця лічбавага перадатчыка, калі так, то вас запросяць у службу продажаў для заключэння дагавора. Абсталяванне вам падключыць і настроіць інжынер або вы зробіце гэта самастойна (па дамоўленасці са спецыялістам службы продажаў). Таксама вы можаце звярнуцца ў сэрвісны цэнтр «Белтэлекам».
 
6. Ці магу я самастойна падключыць і настроіць паслугу эфірнае тэлебачанне?
Так, можаце, але папярэдне неабходна пракансультавацца са спецыялістам службы продажаў Аператара. Там жа вам прадаставяць памятку па самастойным падключэнні.
 
7. Што значыць «абанент павінен знаходзіцца ў зоне вяшчання лічбавага перадатчыка»?
Зона вяшчання лічбавага перадатчыка – гэта тэрыторыя, пакрытая лічбавым тэлевізійным сігналам (DVB), на якой Абанент можа настроіць прыстаўку або свой лічбавы тэлевізар на прыём пакета (-аў) тэлевізійных праграм. Таму неабходна знаходзіцца ў гэтай зоне, інакш антэна не будзе лавіць сігнал ад лічбавага перадатчыка і, адпаведна, вы не зможаце скарыстацца паслугай.
 
якое выкарыстоўваецца абсталяванне, ЯК яго падключыць або замяніць?
 
8. Пры выдачы камплекта абсталявання эфірнага тэлебачання ZALA для падключэння прыстаўкі да тэлевізара ў камплекце ідзе злучальны шнур з раздымамі «цюльпан», але ў прыстаўцы ёсць раздым HDMI, ці будзе ісці тэлебачанне, калі падключэнне зрабіць злучальным шнурам HDMI, замест «цюльпана»?
Так, будзе. Пры гэтым злучальны шнур з раздымам HDMI трэба падключаць толькі ў адпаведныя гнёзды прыстаўкі і тэлевізара. У тэлевізарах можа быць таксама раздым «скарт», які можна злучыць з раздымамі тыпу «цюльпан» з выкарыстаннем спецыяльнага перахадніка.
 
9. Якое абсталяванне для падключэння эфірнага тэлебачання ZALA мне спатрэбіцца?
Вам спатрэбіцца толькі спраўная дэцыметровая прыёмная антэна і тэлевізійны кабель ад антэны да прыстаўкі са звычайным раздымам. Астатняе абсталяванне (тэлевізійная прыстаўка STB, карта ўмоўнага доступу і злучальныя шнуры з раздымамі «цюльпан», «скарт») выдаецца вам Аператарам на тэрмін дзеяння дагавора без спагнання дадатковай платы.
 
10. Ці можна зрабіць разгалінаванні, каб не плаціць за кожны прыёмнік, і што для гэтага спатрэбіцца?
У гэтым няма асаблівага сэнсу, бо малюнак, які вы бачыце на экране тэлевізара, кіруецца праз прыстаўку, г.зн. калі ўсе тэлевізары падключыць да адной прыстаўкі, то вы будзеце бачыць на іх аднолькавы малюнак. Таму трэба да кожнага тэлевізара падключаць сваю прыстаўку.
 
11. Як падключыць дзве прыстаўкі да адной антэны?
Падключэнне дзвюх прыставак да адной антэны праводзiцца пры дапамозе тэлевізійнага кабелю і разгалінавальніка так, як паказана на схеме. Таксама гэта можна зрабіць праз злучэнне тэлевізійнага кабелю ад раздыма «LOOPOUT» першай прыстаўкі, якая падключана да антэны, да раздыма антэны другой прыстаўкі.
Калі ў тэлевізары няма раздымаў тыпу «цюльпан», а маецца раздым тыпу «скарт», то ў злучальным шнуры з раздымамі тыпу «цюльпан» выкарыстоўваецца перахаднік «цюльпан - скарт», які ўваходзіць у камплект абсталявання і выдаецца Аператарам пры заключэнні дагавора.

http://zala.by/sites/default/files/1.png

 

12. Калі розныя абаненты хочуць падключыць эфірнае тэлебачанне ў адной кватэры, ці магчыма такое? Ці заключаюцца розныя дагаворы з рознымі абанентамі па адным адрасе?
Калі паслуга прадастаўляецца двум розным абанентам у адной кватэры, то гэта павінны быць розныя дагаворы. Да кожнага тэлепрыёмніка павінна падключацца адна прыстаўка з картай ўмоўнага доступу. Дзве прыстаўкі можна падключыць да адной антэны, але ў выпадку выяўлення тэхнічных праблем абаненцкае абсталяванне падключаецца да дзвюх асобных антэн.
 
13. Калі антэну купілі ў Расіі, то ці падыдзе яна для падключэння эфірнага ТБ?
Калі ваша антэна адпавядае наступным параметрам, то так: пасіўная / актыўная тэлевізійная пакаёвая антэна накіраванага дзеяння для размяшчэння ўнутры будынка або пасіўная / актыўная накіраваная антэна для размяшчэння знадворку будынка. Рэкамендаваныя характарыстыкі актыўнай (пакаёвай) і пасіўнай (знешняй) тэлевізійнай антэны: частотны дыяпазон ДМВ 470 ... 862 Мгц (21 ... 69 каналы); каэфіцыент узмацнення можа быць вызначаны ў працэсе настройкі антэны.
Параметры не абавязкова могуць быць у дакладнасці такімі. Шмат што залежыць ад узроўню сігналу ў месцы ўстаноўкі антэны. Таму можа падысці любая дэцыметровая (ДМB) антэна, але неабходна праверыць тэхнічную магчымасць прыёму сігналу на месцы ўстаноўкі.
 
14. Для чаго мне выдалі карту ўмоўнага доступу?
Карта ўмоўнага доступу ідзе ў камплекце з тэлевізійнай прыстаўкай або CAM-модулем і служыць для доступу да закадзіраванага платнага кантэнту.
 
15. Падключыў эфірнае тэлебачанне ZALA, а ідзе толькі 8 каналаў, што рабіць?
Вам трэба звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123.
 
16. Што мне рабіць, калі прыстаўка заблакіравалася?
Вам неабходна пераканацца, што баланс станоўчы (гэта можна зрабіць праз Праграму «Мой Белтэлекам» або праз Кабінет карыстальніка), далей пры ўключанай прыстаўцы дастаць і зноў ўставіць карту ўмоўнага доступу ў картапрыёмнік. Калі прыстаўка не разблакіравалася, трэба звярнуцца па дапамогу ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123.
 
17. Ці можна не браць вашу прыстаўку, калі ў мяне ўжо ў тэлевізары ёсць убудаваны цюнар, і я прымаю 9 сацыяльных каналаў?
Калі Вы хочаце глядзець больш каналаў, то неабходна выкарыстоўваць тэлевізійную прыстаўку і карту ўмоўнага доступу Аператара. Калі тэлевізар ажыццяўляе прыём каналаў фармату DVB-T2 і мае CI + слот, то дастаткова выкарыстаць CAM-модуль з картай ўмоўнага доступу (абсталяванне таксама прадастаўляецца Аператарам). Неабходнасць выкарыстання абсталявання Аператара абумоўлена тым, што тэлевізійныя каналы, якія не ўваходзяць у сацыяльны пакет, трансліруюцца ў закадзіраваным фармаце.
 
18. Калі неабходна ўнутраная, а калі знешняя антэны?
Выбар, якая антэна патрэбна (унутраная або знешняя), адбываецца пры высвятленні тэхнічнай магчымасці. Магчыма, у вас ужо ўстаноўлена знешняя антэна або набыта ўнутраная. Рэкамендуецца набываць і ўстанаўліваць знешнюю антэну, бо павялічваецца верагоднасць ўпэўненага прыёму.
 
19. Ці зможа абанент скарыстацца паслугай, атрымаўшы толькі карту ўмоўнага доступу без прыстаўкі?
Для дэкадзіравання сігналу ў тэлепрыёмніку неабходна выкарыстоўваць або прыстаўку, або модуль ўмоўнага доступу (CAM-модуль), які ўстаналіваецца ў CI + слот тэлепрыёмніка, якія інтэграваныя з сістэмай умоўнага доступу Verimatrix Аператара. Прыстаўку або CAM-модуль з картай ўмоўнага доступу можна атрымаць у сэрвісных цэнтрах Аператара пры падключэнні паслугі.
 
20. Ці ёсць неабходнасць устанаўліваць знешнюю антэну кожнаму абаненту або дастаткова адной на ўвесь дом? Калі ўстанаўліваюць адну для некалькіх абанентаў, то хто аплачвае?
Аператар аказвае паслугі толькі па ўстаноўцы індывідуальных антэн і толькі ў гэтым выпадку нясе адказнасць за якасць паслуг, якія прадстаўляе. Магчыма ўстаноўка антэны (у тым ліку агульнай) самастойна абанентам або іншай арганізацыяй. У дадзеным выпадку Аператар не гарантуе якасць паслуг, якія прадстаўляе.
 
21. Ці неабходна браць прыстаўку пры дабаўленні пакетаў у сэрвісным цэнтры, каб «перапрашыць» карту ўмоўнага доступу?
Пры дабаўленні пакетаў неабходна настроіць наяўную прыстаўку (або лічбавы тэлевізар з устаноўленым CAM-модулем) на ТВК, на якім трансліруюцца дадатковыя пакеты. Гэта ТВК трэцяга мультыплекса. Тэматычныя пакеты дабаўляюцца спецыялістам службы продажаў або абанентам самастойна праз Праграму «Мой Белтэлекам» або Кабінет карыстальніка.
 
22. Які павінен быць тэлевізар?
Тэлевізійны прыёмнік можа быць любой маркі, любога тыпу ад ЭЛТ (кінескопнага) да ВКІ (LED або LCD), абсталяваны любым з раздымаў (SCART, RCA («цюльпан»), HDMI) для падключэння прыстаўкі або CI + слот для CAM-модуля.
 
23. Ці можна выкарыстоўваць сваю антэну?
Па тэхналогіі прадастаўлення паслугі эфірнага тэлебачання прыёмная антэна знаходзіцца ў распараджэнні Абанента. Аператар можа па дадатковым тарыфе правесці толькі яе ўстаноўку. Таму Абанент выкарыстоўвае толькі сваю антэну.
 
24. Ці заўсёды неабходна падключаць антэну для лепшага прыёму сігналу?
Антэна павінна быць абавязкова, без антэны прыём сігналу прыстаўкай не ажыццяўляецца.
 
25. Дзе набыць, як настроіць лічбавую тэлевізійную прыстаўку і колькі яна каштуе?
Прыстаўку DVB-T2 для прагляду агульнадаступнага пакета праграм можна набыць у гандлёвай сетцы ў аддзелах радыёэлектронікі або ў інтэрнэт-магазінах, якія спецыялізуюцца на продажы радыёэлектроннай апаратуры.
Вартасць такіх прыставак складае ад 30 руб. (на студзень 2018 г.).
Настройка прыстаўкі ажыццяўляецца паводле інструкцыі на дадзены тып прыстаўкі.
 
26. Які тэлевізійны прыёмнік з убудаваным цюнарам лепш набыць?
Любы сучасны тэлевізійны прыёмнік з убудаваным цюнарам для прагляду агульнадаступнага пакета тэлепраграм, а для камерцыйнага – тэлепрыёмнік з убудаваным слотам CI +.
 
27. Які тэлевізійны прыёмнік сумяшчальны з CAM-модулем РУП «Белтэлекам»?
Для работы CAM-модуля РУП «Белтэлекам» тэлевізійны прыёмнік павінен быць аснашчаны ўбудаваным цюнарам DVB-T2 і CI-слотам стандарту СI +.
Па даных завода-вытворцы «Гарызонт», усе тэлевізійныя прыёмнікі вытворчасці завода «Гарызонт» пятага пакалення і вышэй аснашчаны ўбудаваным цюнарам DVB-T2 і CI-слотам стандарту СI +.
 
28. Як правільна ўставіць карту ўмоўнага доступу ў CAM-модуль?

Знешні выгляд CAM-модуля з устаўленай картай ўмоўнага доступу прыведзены на малюнку.http://zala.by/sites/default/files/card2.png

Картка ўмоўнага доступу ўстаўляецца ў CAM-модуль, як паказана на наступным малюнку. Картка павінна быць разгорнута да вас чыпам і ўстаўлена чыпам наперад у CAM-модуль.

http://zala.by/sites/default/files/card1.png

 

29. Як правільна ўставіць CAM-модуль ў тэлевізійны прыёмнік?

На малюнку ніжэй паказана, як правільна павінен быць устаўлены СAM-модуль у CI + слот тэлевізійнага прыёмніка.http://zala.by/sites/default/files/card4.png

30. Як вызначыць, ці адбылося распазнаванне СAM-модуля тэлевізійным прыёмнікам?
Для таго каб вызначыць, ці адбылося распазнаванне тэлепрыёмнікам САМ-модуля, неабходна:

1. У меню тэлевізара выбраць закладку «Канал», затым закладку «Агульны інтэрфейс CI». Увага! У розных мадэлях тэлевізійных прыёмнікаў дадзеная закладка можа называцца па-рознаму.

2. Зайсці ў закладку «Агульны інтэрфейс CI». На малюнку ніжэй паказана меню на англійскай і на рускай мовах.

 

 

 

3. Выбраць закладку «Службовая інфармацыя». Пры гэтым павінна высвеціцца інфармацыя, прыведзеная на малюнку, якая змяшчае даныя аб нумары CAM-модуля.
 

 

http://zala.by/sites/default/files/card7.png

 

Калі вам не ўдалося ўбачыць службовую інфармацыю, то гэта азначае, што тэлевізійны прыёмнік не бачыць CAM-модуль. Магчымыя прычыны:
1. Модуль устаўлены не да канца або няправільна ў CI слот тэлевізійнага прыёмніка.
2. CI слот тэлевізійнага прыёмніка не падтрымлівае стандарт CI +.
 

31. Я з'яўляюся абанентам эфірнай ZALA. У сэрвісным цэнтры мне выдалі CAM-модуль у камплекце з картай ўмоўнага доступу. Чаму ў мяне ідуць 9 каналаў агульнадаступнага пакета праграм, а астатнія платныя каналы не ідуць? На экране адлюстроўваецца наступная інфармацыя.http://zala.by/sites/default/files/card8.png

Дадзеная інфармацыя адлюстроўваецца ў выпадку ўзнікнення праблем тэхнічнага характару. Магчымыя прычыны і іх вырашэнне:
1. Вы доўгі час глядзелі праграмы толькі 1-га мультыплекса. У гэтым выпадку неабходна ўключыць прагляд тэлепраграмы з 2-га або 3-га мультыплекса і пачакаць. Інтэрвал абнаўлення ключоў ад 1 да 20 хвілін.
2. Знікла сувязь паміж CAM-модулем і тэлевізійным прыёмнікам.
У гэтым выпадку вам неабходна ўключыць / выключыць тэлевізійны прыёмнік, а затым ўключыць прагляд тэлепраграм з 2-га або 3-га мультыплекса і пачакаць. Інтэрвал абнаўлення ключоў ад 1 да 20 хвілін.
 
АСАБЛІВАСЦІ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ ПАСЛУГІ
 
32. Ці плануецца пашырэнне спісу каналаў базавага пакета «Стандарт ТБ»?
Не. Магчыма замена каналаў, але агульная колькасць тэлеканалаў мяняцца не будзе.
 
33. Ці можна падключыць асобна пакет «Фільмавы»?
Усе тэматычныя пакеты падключаюцца толькі разам з базавым «Стандарт ТБ». З тэматычных можна выбраць любыя, якія зацікавілі вас.
 
34. Была падключана паслуга ZALA да тэлефона, хачу падключыць эфірную ZALA, ці будзе даступная такая функцыя, як вяртанне да мінулых перадач?
З прычыны розных тэхналогій у паслузе эфірнага тэлебачання інтэрактыўнасць не прадугледжана. Вы можаце скарыстацца функцыяй запісу тэлеперадачы на здымны носьбіт (usb-назапашвальнік) і прагледзець яе пазней.
 
35. Ці можна праглядаць з дапамогай прыстаўкі відэафайлы і якія фарматы падтрымлівае прыстаўка?
Для прагляду на экране тэлевізара аўдыё-, фота-, відэаданых трэба праз USB інтэрфейс прыстаўкі падключыць розныя назапашвальнікі (знешнія жорсткія дыскі, USB-памяць і інш.). Падтрымліваюцца фарматы: для малюнкаў - jpeg, для відэа ў фарматах відэафайлаў - MPEG1 / 2 (AVI), MPEG4 (.AVI), H.264 (AVI), DivX (AVI), XviD (AVI); для аўдыё - mp3.
 
36. Які фармат вяшчання эфірнага тэлебачання ZALA?
Фармат лічбавага тэлебачання стандарту DVB-T2.
 
37. Дзе можна прачытаць, як карыстацца паслугай?
Падрабязная інфармацыя пра тое, як карыстацца паслугай, прыведзена ў размешчаным на сайце zala.by Кіраўніцтве карыстальніка.
 
Кантэнт (ПЕРАЛІК тэлеканалаў)
 
38. Колькі каналаў будзе трансліравацца?
У дадзены момант вам даступны:
- базавы пакет тэлеканалаў «Стандарт ТБ», у які ўваходзяць 9 агульнадаступных каналаў (сацыяльных) і 17 камерцыйных;
- пашыраны пакет тэлеканалаў «Эфірная ZALA: усё ўключана», у які ўваходзяць 9 агульнадаступных каналаў (сацыяльных), 34 камерцыйных;
- дадаткова да базавага пакета тэлеканалаў «Стандарт ТБ» можна ўзяць любы з 4 дадатковых тэматычных пакетаў, якія ўключаюць 17 каналаў: «Дзіцячы» (4 каналы), «Для душы» (3), «Пазнавальна-забаўляльны» (5), «Фільмавы »(5).

 
39. Ці будуць дадатковыя пакеты ў якасці HD?
У бліжэйшы час – няма.
 
40. Ці прадугледжана ў вас магчымасць уключэння субтытраў і на якіх тэлеканалах?

Функцыя ўключэння субтытраў даступная, калі на экране тэлевізара ўнізе пры пераключэнні каналаў у інфармацыйнай ўстаўцы аб тэлеканале, якая з'яўляецца, маюцца піктаграмы, а адлюстраванне субтытраў магчыма пры ўмове іх трансляцыі ад тэлекампаній. Для прагляду субтытраў неабходна падключыць і настроіць прыстаўку «мэта 901». Пераключаючы каналы, знайсці піктаграмы на тэлеканале. На выбраным тэлеканале ўключыць адлюстраванне субтытраў на пульце дыстанцыйнага кіравання прыстаўкі, для чаго неабходна націснуць кнопку «TEXT», далей на экране тэлевізара з'явіцца чорная ўстаўка з лічбай "100" уверсе злева. Націскаючы на пульце кнопку лічбы «8» тры разы, мяняем на чорнай ўстаўцы на экране тэлевізара лічбу «100» на «888». Чакаем некалькі секунд і на экране тэлевізара на малюнку ўнізе ўбачым субтытры (г.зн. тэкставае суправаджэнне відэамалюнка). У выпадку, калі трансляцыя субтытраў тэлекампаніяй не ажыццяўляецца, то на экране тэлевізара застаецца чорная ўстаўка са з'яўленнем на ёй кароткачасовай інфармацыі «Немагчыма знайсці тэкст!» І ў верхнім левым вугле ўстаўкі аўтаматычна аднаўляецца лічба «100».

Для выхаду з функцыі адлюстраванне субтытраў на пульце дыстанцыйнага кіравання прыстаўкі націснуць кнопку «EXIT».
Адзначаем, што пры ўключанай функцыі адлюстраванне субтытраў, кнопкі пераключэння каналаў і гуку на пульце дыстанцыйнага кіравання прыстаўкі не работаюць.
 
Як даведацца пра БАЛАНС І АПЛАЦІЦЬ ПАСЛУГУ? асаблівасці тарыфікацыі.
 
41. За што я павінен плаціць?
Абанент аплачвае разава вартасць падключэння за базавы пакет:
- за асноўны ТВ-прыёмнік;
- за другі і наступны ТВ-прыёмнікі.
Штомесяц – абаненцкую плату за базавы пакет «Стандарт ТБ».
Акрамя таго, ёсць штомесячная плата за тэматычныя пакеты:
«Дзіцячы» (4 каналы);
«Для душы» (3 каналы);
«Пазнавальна-забаўляльны» (5 каналаў);
«Фільмавы» (5 каналаў).
І сэрвісы:
Блакіроўка паслугі доступу да сеткі эфірнага лічбавага тэлевізійнага вяшчання:
- за 15 дзён;
- за 30 дзён;
- за 45 дзён.
Сезонная блакіроўка паслугі доступу да сеткі эфірнага лічбавага тэлевізійнага вяшчання (з 1 кастрычніка па 31 сакавіка):
-за 90 дзён;
- за 180 дзён.
Платная замена карты ўмоўнага доступу.
Устаноўка антэны для прыёму тэлевізійных праграм эфірнага лічбавага тэлевізійнага вяшчання:
- за ўстаноўку пакаёвай антэны;
- за ўстаноўку знешняй антэны.
 
Усе тарыфы на паслугу «Эфірнае тэлебачанне ZALA».
 
42. Як плаціць за паслугу?
Фізічныя асобы могуць аплачваць паслугі наяўнымі грашыма, з дапамогай банкаўскіх пластыкавых карт у банках, інфакіёсках, аддзяленнях сувязі РУП «Белпошта»; праз сістэму мабільных плацяжоў; з дапамогай карт экспрэс-аплаты. Пры авансавай форме разлікаў Абаненту даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Падрабязную інфармацыю аб спосабах і месцах аплаты вы знойдзеце ў адпаведным раздзеле сайта "Як аплацiць". Аплата праводзіцца па нумары Дадатку аб аказанні паслугі «Эфірнае тэлебачанне ZALA».
 
43. Як я магу даведацца пра баланс свайго асабовага рахунку?
Праверыць стан вашага асабовага рахунку можна ў Праграме «Мой Белтэлекам», «Кабінеце карыстальніка» на сайце zala.by. «Кабінет карыстальніка» знаходзіцца на галоўнай старонцы сайта. Каб увайсці ў «Кабінет карыстальніка», увядзіце ў адпаведныя палі вашыя лагін і першапачатковы пароль з бланка заказу паслугі. У «Кабінеце карыстальніка» выберыце раздзел «Стан рахунку». У графе «Актуальны баланс» вы ўбачыце астатак на вашым асабовым рахунку. У тым выпадку, калі ў вас няма доступу ў сетку Інтэрнэт, то пра свой баланс вы можаце даведацца па тэлефонах 123, 164.
 
44. Не паспяваю аплаціць - што рабіць?
Для абанентаў авансавай формы разлікаў даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж», які дазваляе папоўніць асабовы рахунак, калі грашовыя сродкі заканчваюцца або ўжо скончыліся, і магчымасць аплаціць наяўнымі грашыма адсутнічае. Рэгістрацыя «Абяцанага плацяжу» праводзіцца праз Праграму «Мой Белтэлекам» або праз «Кабінет карыстальніка» на сайце zala.by. Максімальная сума абяцанага плацяжу складае 20 рублёў. Калі на працягу пяці дзён з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» вы не пацвердзіце яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу будзе анулявана і запазычанасць па паслузе, што існуе, павялічыцца на абяцаную суму.
 
45. Падкажыце тэрміны аплаты за паслугу.
Калі вы падключаны па авансавай сістэме аплаты, то папаўняць асабовы рахунак вы можаце ў любы зручны для вас час на любую суму па вашым меркаванні – галоўнае, падтрымліваць станоўчы астатак балансу.
Калі вы падключаны па крэдытнай сістэме аплаты (толькі для юрыдычных асоб), кошт за паслугу ўключаецца ў штомесячны рахунак за паслугі тэлефоннай сувязі і павінен быць аплочаны не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку.
 
46. Ці можна падключыць некалькі тэлевізараў па паслузе «Эфірнае тэлебачанне»? Якім чынам будзе адбывацца аплата?
Да кожнага тэлевізара трэба падключыць свой камплект абсталявання (тэлевізійную прыстаўку або CAM-модуль і карту ўмоўнага доступу). За кожную дадатковую прыстаўку разава будзе выстаўлена устаноўленая плата і штомесяц за кожную прыстаўку – абаненцкая. Дагавор пры гэтым заключаецца адзін.
 
47. Дзе можна даведацца аб змене тарыфаў і аб тым, што на рахунку засталося мала грошай?
 
Папярэджанне аб змене тарыфаў вы можаце ўбачыць у стужцы навін на сайце zala.by або у Праграме «Мой Белтэлекам».
Інфармаванне аб набліжэнні да парога адключэння можна заказаць у Праграме «Мой Белтэлекам» на адрас электроннай пошты бясплатна або SMS-паведамленне за 10 капеек у месяц.
 
блакіроўка ПАСЛУГІ
 
48. Скажыце, калі ласка, ці можна паслугу ZALA на летні перыяд паставіць у паўзу?
У цяперашні час існуе два віды блакіроўкі паслугі – бясплатная і платная. Бясплатная блакіроўка па жаданні абанента магчыма на тэрмін 15 і 30 дзён, але не часцей, чым два разы на год. Сумарны час бясплатнай блакіроўкі не павінен перавышаць 30 каляндарных дзён у год. Пры гэтым абанементная плата не налічваецца. Абавязковая ўмова заказу паслугі – наяўнасць станоўчага балансу на асабовым рахунку на дату пачатку блакіроўкі. Для заказу паслугі неабходна звярнуцца з дакументамі, якія сведчаць асобу, у службу продажаў «Белтэлекам», або заказаць блакіроўку самастойна праз Праграму «Мой Белтэлекам» або «Кабінет карыстальніка» на сайце zala.by.
Дадаткова вы можаце заказаць платную паслугу "Блакіроўка паслуг ZALA». Платная блакіроўка прадастаўляецца толькі з бягучай даты, на 15, 30 або 45 каляндарных дзён. Сумарны час платнай блакіроўкі не павінен перавышаць 45 каляндарных дзён у год. Таксама абавязковая ўмова – наяўнасць на дату пачатку блакіроўкі на вашым асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі.
Такім чынам, максімальны час платнай і бясплатнай блакіроўкі, якой Вы можаце скарыстацца за год, складае 75 дзён (2,5 месяцы).
Калі вы хочаце паставіць паслугу ў блакіроўку не з бягучай даты, то неабходна звярнуцца ў службу продажаў «Белтэлекам».
Блакіроўка ўстанаўліваецца для кожнай прыстаўкі (STB) асобна.
 
49. Ці можна эфірную ZALA на зімовы перыяд паставіць у паўзу?
Так, вы можаце заказаць паслугу «Сезонная блакіроўка» на 90 або 180 дзён у службе продажаў «Белтэлекам». Вартасць паслугі можна паглядзець тут.
 
Частоты вяшчання
 
50. Дзе можна паглядзець частоты вяшчання агульнадаступнага і камерцыйнага пакета праграм эфірнага лічбавага тэлебачання?
Частоты вяшчання 2-га (базавага камерцыйнага пакета праграм), 3-га (тэматычнага камерцыйнага пакета праграм) па ўсіх абласцях Рэспублікі Беларусь можна паглядзець на сайце beltelecom.by и zala.by.